پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عضویت در این وبسایت
نوشته شده در دو شنبه 26 فروردين 1392
بازدید : 200
نویسنده : محسن پرهیز

با سلام خدمت تمام بازدید کنندگان.کسانی که در این وب عضو هستند از امکانات بی نظیری همچون دانلود و اخبار جدید... بهره مند هستند پس به هیچ عنوان این عضویت ساده را از دست ندهید...

(مدیریت)




نگاهي بر galaxy nexus
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 227
نویسنده : محسن پرهیز

گلکسی نکسوس اولیبن گجتی است بستنی حصیری دارد و از نظر ضخامت تقریبا به اندازه ۴s می باشد.

محبوبیت  iphone در بازار اسمارت فون ها دارد آرزوی هر کمپانی است و...




احتمال معرفی گلکسی اس ۴ در اسفند امسال!
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 167
نویسنده : محسن پرهیز

شایعات خبر از معرفی مدل بعدی سری اس این شرکت تا ۴ ماه آینده را می‌دهند. بر اساس اخبار منتشر شده می‌تواند امید داشت گلکسی اس ۴ سامسونگ در اوایل ماه اسفند امسال (فوریه ۲۰۱۳) معرفی شود.

به گزارش سه نسل ، در حالی که پرچمدار جدید سامسونگ هنوز هم در حال رکورد شکنی و جلب نظر مشتریان جدیدی در بازار تلفن‌های هوشمند است، شایعات خبر از معرفی مدل بعدی سری اس این شرکت تا ۴ ماه آینده را می‌دهند. بر اساس اخبار منتشر شده می‌تواند امید داشت گلکسی اس ۴ سامسونگ در اوایل ماه اسفند امسال (فوریه ۲۰۱۳) معرفی شود.

galaxy-s32.jpg

از مشخصاتی که در حال حاضر برای مدل بعدی گلکسی اس اعلام شده است، می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 5450، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۴.۹۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرده.

ماه‌ها پیش نیز شایعات خبر از عرضه گلکسی نوت ۲ با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را داده بودند اما بعد، سامسونگ به دلیل محدودیت سونی در عرضه این سنسور، تصمیم به استفاده از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در این گوشی/تبلت گرفت.

از طرفی، در حال حاضر نیز خبرهایی مبنی بر احتمال معرفی گوشی‌ای با نمایشگر فول اچ‌دی از سوی سامسونگ در نمایشگاه CES 2013 به گوش می‌رسد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۴ را در نمایشگاه بعدی MWC معرفی کند و در صورت صحت این خبر، باید تا اواخر ماه فوریه آینده و برگزاری این رویداد، منتظر بمانیم. البته خبرهایی هم درباره رد این تاریخ از سوی سامسونگ منتشر شده است در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است.




سامسونگ گوشي هشت هسته اي مي سازد...!
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 309
نویسنده : محسن پرهیز

شرکت سامسونگ در اقدامی دیگر به منظور پیشدستی به شرکت‌های رقیبش،‌سخت در تلاش است تا گوشی هایی با تراشه هشت هسته ای تولید کند.

به گزارش سه نسل ، به تازگی شایع شده که سامسونگ قصد دارد جدیدترین گوشی هوشمند خود را از سری Galaxy با پردازنده چهار هسته ای Cortex-A15 و تراشه Exynos 5450 به بازار عرضه کند، اما اخباری هم مبنی بر اینکه سامسونگ روی این گوشی تراشه های پرقدرت تر مبتنی بر فناوری ARM's big.LITTLE تعبیه می کند، منتشر شده است.

گفته می شود تعداد هسته های Cortex-A15 با تعداد هسته های Cortex-A7 برابر است همانند نسخه پنج هسته ای پردازشگر NVIDIA در Tegra 3 و تراشه ها به شکل یکپارچه میان هسته های پرقدرت و ضعیف تر سوییچ می کنند.

گزارش ها حاکی است، این تراشه با هشت هسته ارایه می شود و از قدرت 1.8 گیگاهرتزی برخوردار است و از ساختار معماری 28 نانومتری بهره می برد.

بر این اساس شایعات زیادی درباره Galaxy S IV منتشر شده، اما انتظار می رود در کنگره جهانی موبایل سال 2013 سامسونگ از این گوشی رونمایی کند.




مايكروسافت باز هم گوشي مي سازد...!
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 327
نویسنده : محسن پرهیز

برخی منابع خبری از احتمال ساخت تلفن همراه از سوی مایکروسافت خبر می‌دهند.

به گزارش سه نسل به نقل از وال استریت، گوشی طراحی شده توسط مایکروسافت فعلاً در مرحله آزمایشی است و این آزمایش ها در قاره آسیا در حال انجام است.

گفته می شود ابعاد نمایشگر این گوشی بین 4 تا 5 اینچ است، اما هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس علاقمندان قرار نگرفته است.

به نظر می رسد هدف مایکروسافت از این اقدام افزایش تعداد کاربران ویندوز فون 8 و همین طور زمینه سازی برای بیشتر کردن استقبال از تبلت خود موسوم به سورفیس باشد.

در حال حاضر ویندوز فون 8 بر روی گوشی های ساخت دیگر شرکت های تجاری مانند سامسونگ، اچ تی سی و نوکیا نصب می شود. قرار است این گوشی ها ظرف چند هفته آینده عرضه شوند.

استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت چندی قبل از برنامه ریزی مایکروسافت برای افزایش فعالیت در حوزه سخت افزار خبر داده بود و این اظهارات از همان زمان برخی را به این نتیجه رسانده بود که این شرکت به دنبال عرضه تلفن همراه اختصاصی خود است.

پیش از این اپل، گوگل و Research In Motion یا (RIM) هر یک با عرضه گوشی های اختصاصی خود یعنی آیفون، نکسوس و بلاک بری تلاش کرده اند برای سیستم عاملهایشان بازار یابی کنند.




بررسی گوشی سونی Xperia Acro S
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 283
نویسنده : محسن پرهیز

Acro S از سیستم عامل اندروید۴ استفاده می‌کند که تقریبا جدیدترین نسخه این سیستم‌عامل دوست‌داشتنی است. پردازنده ۲ هسته‌ای آن که در فرکانس ۱/۵ گیگاهرتز کار می‌کند هم نوید یک گوشی قدرتمند را می‌دهد.

به گزارش سه نسل ، با وجود اینکه از زمان راه‌اندازی مجدد بخش موبایل شرکت سونی ۲ سال نگذشته است، این شرکت با قدرت وارد بازار شده و در همین مدت کوتاه حدود ۲۰ گوشی قدرتمند و متنوع عرضه کرده است. یکی از این گوشی‌ها Acro S  است که از قابلیت ممتاز ضد آب بودن برخوردار است.

Sony-Xperia-acro-S-1

بررسی گوشی سونی مدل Xperia Acro S

Acro S از سیستم عامل اندروید۴ استفاده می‌کند که تقریبا ...




بررسی گوشی LG Optimus 4X HD + عکس
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 252
نویسنده : محسن پرهیز

در حال حاضر ۳ گوشی ۴ هسته‌ای در بازار مطرحند: LG Optimus 4X HD یا همان P8800، HTC One X و دیگری Samsung Galaxy s-III .

به گزارش سه نسل ، مدت‌ها صحبت از این بود که اپل گوشی iPhone5 خود را به پردازنده ۴هسته ای مجهز خواهد کرد و از قدرت پردازشی آن هم مطالب زیادی در انواع رسانه‌ها منتشر شد. اما اپل به حدی تعلل کرد که حالا خریداران برای انتخاب یک گوشی ۴هسته‌ای انتخاب‌های فراوانی دارند.

در حال حاضر ۳ گوشی ۴ هسته‌ای در بازار مطرحند:

LG Optimus 4X HD  یا همان P8800، HTC One X  و دیگری Samsung Galaxy s-III .

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی گل سر سبد ال‌جی بپردازیم.

lg-optimus-4g-hd-ofic1

شاید اولین چیزی از P880  که هر کسی را به سوی خود جلب خواهد کرد طراحی بی‌نقص آن باشد مخصوصا...




راهنما‌ی نصب نرم‌افزار روی موبایل‌های آندرویدی
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 189
نویسنده : محسن پرهیز

سیستم عامل آندروید بصورت پیش فرض اجازه نصب بسیاری از برنامه ها را نمی دهد و به کاربر اخطار ریسک امنیتی می دهد.

شاید شما در نصب نرم افزارهای موبایل در سیستم عامل آندرویید با مشکلات فراوانی روبرو شده باشید اما در مطلب حاضر نحوه درست نصب برنامه‌های کاربردی آشنا می‌شوید.

به گزارش سه نسل ، سیستم عامل آندروید بصورت پیش فرض اجازه نصب بسیاری از برنامه ها را نمی دهد و به کاربر اخطار ریسک امنیتی می دهد.

برای غیرفعال کردن این قابلیت جهت نصب بازی ها و برنامه ها، باید گزینه unkown را در گوشی خود از مسیر SETTING>APPLICATIONS > UNKNOWN SOURCES فعال نمایید تا گوشی قادر به شناسایی و نصب فایل هایی نصبی آندرویید (APK ) شود.

درایورهای مخصوص گوشی خود را نصب کنید

کاربران می توانند پس از اتصال گوشی به کامیپوتر جهت نصب نرم افزارها و انتقال فایل ها، درایو گوشی را روی کامپیوتر نصب کنند؛ در صورتی که کامپیوتر قادر به شناسایی گوشی پس از اتصال از طریق یو اس بی نبود به راهنمای نصب درایوها در برنامه مورد نظر مراجعه کنید.

گزینه USB debugging را در گوشی فعال کنید

برای انتقال فایل ها به گوشی و همچنین جهت استفاده از برنامه نصب خودکار موجود در نرم افزار باید گزینه USB DEBUGGING را در گوشی خود از مسیر SETTING>APPLICATIONS > DEVELOPMENT > USB debuggin فعال کرد.

چیپست و پردازنده گرافیکی گوشی خود را شناسایی کنید

برای نصب بازی های دارای دیتا حتما باید مدل چیپست و یا پردازنده گرافیکی گوشی خود را شناسایی کرده و سپس دیتای مربوط به چیپست گوشی را در مسیر ذکر شده در راهنمای نصب کپی کرد.

شناسایی مسیر قرارگیری فایل های دیتا

برخی از بازی ها و برنامه ها دارای دیتای تکمیلی جدا از فایل نصبی خود هستند.از این رو پیش از نصب این دسته از بازی و برنامه ها ابتدا باید راهنمای نصب مربوطه به آنها در آتوران را مطالعه کرده و سپس محتویات پوشه را در مسیر تعیین شده در حافظه گوشی خود کپی کنید.

همچنین برای سهولت کار و خودکار نمودن این مراحل می توان از برنامه نصب خودکار برنامه ها استفاده کرد.

اینترنت گوشی خود را با توجه به دستورالعمل تنظیم کنید

برخی از بازی ها و نرم افزارها برای اجرا نیاز به چک کردن لایسنس از طریق اینترنت گوشی دارند که در این مواقع باید در قسمت راهنمای نصب مواردی که باید اینترنت را قطع و یا اتصال اینترنت را فعال سازید.

بازی های حجیم با گرافیک بالا روی گوشی های ضعیف قابل اجرا نیستند

بازی هایی که دارای گرافیک سه بعدی بالا و حجم دیتای زیادی هستند عموما روی گوشی هایی که دارای پردازنده ضعیف هستند قابل اجرا نیستند.

بازی های دیتا دار در برخی از گوشی ها دیتای اضافی می خواهند

بعد از نصب بازی هاب دارای دیتا در برخی از گوشی ها ممکن است برنامه درخواست دانلود حجم کمی دیتای اضافه نماید که در این صورت می بایست گوشی را به اینترنت متصل کرده و دیتای اضافی را توسط گوشی دانلود کنید.




معرفي جديدترين تبلت هاي بازار +عكس
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 238
نویسنده : محسن پرهیز
اینجا قصد داریم بهترینهای بازار را در شبهای خرید کریسمس خدمتتان معرفی کنیم:

گوگل نکسوس: ساخت گوگل/نمایشگر 7 اینچی/ رزولوشن 1280 در 800 / پردازنده Nvidia Tegra 3 چهار هسته ای / حافظه 16 و 32 گیگی / آندروید جلی بین 4.2 / وای فای/ بلوتوث / NFC / 10 ساعت باطری / 199 دلار

گلکسی تب دو : 7 اینچ نمایشگر / رزولوشن 1024 در 600 / 8 گیگ حافظه با اسلات میکرو اس دی / پردازنده دوآل کور / دو دوربنه / آندروید آیس کرم ساندویچ 4 / 200 دلار

ایسوس ترانسفورمر TF300 : تبلت با قابلیت نوت بوک شدن / 10 اینچ نمایشگر با رزولوشن 1280 در 800 / پردازنده تگرا 3 Nvidia 1.2 گیگاهرتزی / دو دوربینه 8 و 1.2 مگاپیکسلی / 16 گیگی با اسلات میکرو اس دی / آندروید 4 آیس کرم ساندویچ / کیبورد انتخابی به قیمت 149 دلار / 5 ساعت باطری اضافی / 350 دلار

آمازون کیندل فایر اچ دی: نمایشگر 8.9 اینچی / رزولوشن 1920 در 1200 / 10 point multi touch / 16 و 32 و 64 گیگی بدون اسلات میکرو اس دی / پردازنده دوآل کور 1.5 گیگاهرتزی با انجین گرافیک SGX544 که 50 درصد پرفورمنس بالاتری از تگرا 3 دارد / دو آنتن دارد / 299 دلار

گلکسی نوت 10.1 : نمایشگر 10 اینچی/ رزولوشن 1280 در 800 / پردازنده 4 هسته ای Exonos 1.4Ghz / حافظه 16 و 32 و 64 گیگی/ دو دوربینه 5 و 1.9 مگاپیکسلی/ 100 ساعت باطری / آندروید آیس کرم ساندویچ 4.0 / اس پن / 499 دلار

نکسوس 10: 10 اینچ نمایشگر / 2560 در 1600 رزولوشن / پردازنده دوآل کورCortex A15 و گرافیک چهار هسته ای Mali T604 / سخت افزار سامسونگ / 16 و 32 گیگی / دوربین 5 مگاپیکسلی/ 11 ساعت باطری / 399 دلار




مجموعه ترفند های اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 217
نویسنده : محسن پرهیز

اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید.

به گزارش سه نسل ، اندروید یکی از پیشرفته ترین...




ظاهر وسیله اندرویدی خود را شبیه ویندوز ۸ کنید...؟
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 205
نویسنده : محسن پرهیز

اما در این روزها که آزمودن ویندوز ۸ مُد شده است و حتی بعضی از سایت‌ها هم تم مترو را آزمایش می‌کنند، اگر حوصله ریسک کردن و خرید یک گجت ویندوزی ندارید، بد نیست که «ظاهر» دستگاه اندرویدی خود را شبیه محیط ویندوز کنید. برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن WP8 Launcher استفاده کنید.

چیزی که اندروید را متمایز می‌سازد «باز» بودن و قابلیت «شخصی‌سازی» یا customize کردن آن است. این قابلیت شخصی کردن تا به آنجاست که شما می‌توانید ظاهر دستگاه اندرویدی خود را شبیه یک سیستم عامل دیگر مثل iOS کنید.

به گزارش سه نسل ، اما در این روزها که آزمودن ویندوز ۸ مُد شده است و حتی بعضی از سایت‌ها هم تم مترو را آزمایش می‌کنند، اگر حوصله ریسک کردن و خرید یک گجت ویندوزی ندارید، بد نیست که «ظاهر» دستگاه اندرویدی خود را شبیه محیط ویندوز کنید. برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن WP8 Launcher استفاده کنید.

با این اپلیکیشن می‌توانید «تایل»‌ها یا همان کاشی‌ها را تنظیم کنید، و بر اساس سلیقه یا اهمیت اپلکیشن‌ها، رنگ و اندازه‌شان را تغییر بدهید.

لانچر WP8 را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. (اگر مشکلی در دانلود از این لینک داشتید به لینک منبع پست مراجعه کنید.)

منبع




سوتي بزرگ گوگل در تقويم اندرويد...!
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 214
نویسنده : محسن پرهیز

در تقویم نسخه جدید سیستم عامل آندروید گوگل ماه دسامبر که دوازدهمین ماه میلادی است حذف شده است. به این ترتیب یکسال در تقویم آندرید گوگل 11 ماه دارد!

به تازگی اشکال بزرگی در جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایلی آندروید گوگل پیدا شده که تعجب گسترده رسانه‌ها و فعالان در پی داشت.

به گزارش سه نسل ، در تقویم نسخه جدید سیستم عامل آندروید گوگل ماه دسامبر که دوازدهمین ماه میلادی است حذف شده است. به این ترتیب یکسال در تقویم آندرید گوگل 11 ماه دارد!

اگرچه چنین ایرادی در سیستم عامل گوگل خیلی بعید به نظر می رسد اما کاربران را با مشکل مواجه خواهد کرد.
گفته می شود این اشکال فقط در نسخه Jelly Bean 4.2. وجود دارد.

گزارش ها حاکی است که این ایراد توسط تیم آندروید در تاریخ 14 نوامبر کشف شد و بلافاصله در رسانه ها منتشر شده است.

بر این اساس طی اعتراضاتی که به این ایراد گوگل گرفته شده، صاحب نظران گوگل را دزد کریسمس معرفی کرده اند.




گوگل با بازی واقعیت افزوده Ingress همه را شگفت‌زده کرد
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 278
نویسنده : محسن پرهیز

داستان بازی این است که انرژی مرموزی در زمین آزاد شده است که ذهن مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

گوگل به تازگی بازی‌ای به نام Ingress برای اندروید عرضه کرده است، بازی که بی‌شک دوست‌داران سریال‌های مثل لاست یا فرینج را به خود جلب خواهد کرد.

به گزارش سه نسل ، داستان بازی این است که انرژی مرموزی در زمین آزاد شده است که ذهن مردم را تحت تأثیر قرار داده است. انسان‌ها دو دسته شده‌اند، روشنفکرانی که تصور می‌کنند از انرژی جدید می‌توان بهره‌برداری کرد و گروه مقاومت که می‌خواهند بشریت را در مقابل این انرژی مرموز محافظت کنند. بازیکنان باید عضو یکی از این دو گروه شوند و بازی را شروع کنند.

اما بازی Ingress شبیه بازی‌های روتین دیگری نیست که شما با موبایل یا تبلت خود بازی می‌کنید، شما برای بازی کردن باید به بیرون از خانه و محل کار بروید و با گرفتن دوربین گوشی به سمت مناظر و اماکن بیرون، جاهایی را که انرژی در آنها ظاهر می‌شود، پیدا کنید و انرژی ذخیره کنید، مدتی که بازی کردید، سرنخ‌هایی برای کشف این راز بزرگ به شما داده می‌شود و در این حین می‌توانید قلمروهای تازه‌ای را تصرف کنید.

این بازی، یک بازی چندنفره است و بازیگران باید با هم برای کنترل انرژی تازه، همکاری کنند.

این بازی هم‌‌اکنون به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده است و گوگل در نظر دارد به زودی نسخه iOS آن را هم آماده کند.

اما توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها کسانی می‌توانند وارد بازی شوند که دعوتنامه داشته باشند.

آزمایشگاه Niantic گوگل، واحدی از گوگل است که این بازی را آماده کرده است، جان هانکه -رئیس این بخش- در مورد این بازی می‌گوید: «مطمئنا ما تحت تأثیر جی جی آبرامز بوده‌ایم.» کسانی که سریال‌های علمی تخیلی را در این چند ساله دنبال کرده‌اند به خوبی با نام این تهیه‌کننده و نویسنده مشهور سریال‌های تخیلی آشنا هستند.

سبک بازی طوری است که هم تلاش بیرون از خانه هر کاربر را لازم دارد و هم تفکر و تأمل درون خانه را! یعنی در یک مرحله کاربر باید بیرون برود و مشغول کشف و ذخیره انرژی و تعامل با محیط بیرون شود. در مراحله بعد بعد از جمع‌آوری انرژی باید به داخل بیاید، چیزهایی را که جمع کرده مرور کند، با دیگر کاربرها همفکری کند، داستان بازی را دنبال کند تا ببیند چه زمانی پرده از این راز برداشته می‌شود.

جالب است که برای این رازگشایی شما به اطلاعات سرویس‌های گوگل نیاز خواهید داشت، از نقشه‌هایش گرفته تا سرویس جستجو و حتی سیستم نمودارهای دانش گوگل!

گوگل تا به حال مشخص نکرده است که عملا چگونه می خواهد از این بازی شود کسب کند و مشخص نیست که آیا خریدهای داخل اپ هم در کار خواهند بود یا نه. اما چیزی که مشخص است این است که گوگل از پیش به دنبال جذب آگهی برای این بازی بوده است، یعنی به احتمال زیاد گوگل با شرکت‌هایی توافق کرده است که فرضا انرژی بیشتری در پیرامون فروشگاه‌هایی آنها متمرکز کند و گیمرها را به سمت فروشگاه‌های آنها هدایت کند!

البته بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده، چیز تازه‌ای نیستند، یکی از محبوب‌ترین این بازی‌ها، بازی Shadow Cities بود که سال پیش عرضه شد. این بازی را یک شرکت فنلاندی آمده کرده بود، این بازی هم چند نفره و مبتنی بر موقعیت است و در آن باید از شهر محل زندگی خود در برابر حملات شهرهای متخاصم محافظت کنید!

گوگل با پروژه عینک خود، سرمایه‌گذاری زیادی برای ایحاد یک عینک واقعیت افزوده کرده است و قصد دارد به این ترتیب فاصله بین دنیاهای مجازی و واقعی را کم کند و حالا آزمایشگاه Niantic به صورتی زیرکانه می‌خواهد موتوری برای تولید اپلکیشن‌های مخصوص این عینک باشد.

پس اگر در خیابان افرادی را دیدید که گوشی خود را ظاهرا بی‌هدف به سمت‌های مختلف می‌گیرند و هیجان‌زده‌اند فکر نکنید که مشکلی پیدا کرده‌اند، آنها فقط توسط یکی از بزرگ‌‌ترین شرکت‌های دنیا جادو شده‌اند!

دانلود بازی ingress از گوگل پلی
دانلود مستقیم بازی

سایت بازی برای دریافت دعوتنامه

دیدن تریلر بازی در یوتیوبدانلود تریلر

تذکر: شخصا بازی را تست نکرده‌ام، اگر دعوتنامه داشتید، لطفا آزمایش کنید و ببینید که بازی در ایران هم قابل انجام است یا مثلا به خاطر نبود «استریت ویو» یا مشکلات دیگر، گوگل انرژی‌ای برای ایران در نظر نگرفته است!




گوشی مشترک گوگل و ال‌جی به بازار آمد...!
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 182
نویسنده : محسن پرهیز

گوگل که همیشه پس از مدت زمان طولانی و مقدمه چینی های بسیار محصول جدیدش را رونمایی می کرد، روز گذشته بدون سر و صدا و به شکل آنلاین گوشی جدید خود را با همکاری ال جی به معرض نمایش گذاشت.

گوگل روز گذشته طی مراسمی از گوشی جدیدش با همکاری شرکت کره ای ال جی رونمایی کرد.

 

به گزارش سه نسل به نقل از موبنا، گوگل که همیشه پس از مدت زمان طولانی و مقدمه چینی های بسیار محصول جدیدش را رونمایی می کرد، روز گذشته بدون سر و صدا و به شکل آنلاین گوشی جدید خود را با همکاری ال جی به معرض نمایش گذاشت.

گوگل قصد داشت طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه در نیویورک از گوشی خود رونمایی کند، اما در پی طوفان شن و باد و باران شدید که در نیویورک به وقوع پیوست این غول نرم افزاری مراسم را لغو کرده و به شکل آنلاین محصولاتش را معرفی کرد.

بر این اساس، گوگل از گوشی هوشمند Nexus 4 به همراه دو تبلت Nexus 7 و Nexus 10 رونمایی کرد که همه این دستگاه ها به نسخه ۴٫۲ Jelly Bean آندروید مجهز شده اند.گوشی مشترک گوگل و ال‌جی
محصول مشترک گوگل و ال جی، یک گوشی با پردازنده چهار هسته ای است و از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی پشتیبانی می کند که برای هر اینچ ۳۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر برای این گوشی شارژر بی سیم معرفی شده که با قرار گرفتن گوشی روی آن شارژ می شود.

این گوشی در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۲۹۹ و ۳۴۹ دلار تا چند روز دیگر در فروشگاه های Google Play  گوگل در اختیار کاربران قرار می گیرد. Nexus 4 ابتدا در آمریکا، انگلیس، استرالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و کانادا عرضه می شود.

از ویژگی های نسخه جدید آندروید “تایپ با اشاره” است به گونه ای که فقط لازم است دست روی صفحه نمایش حرکت کند و به سرعت کلمات روی نمایشگر ظاهر می شود در این روش به جای بلند کردن انگشتان می توان با سرخوردن انگشتان از یک کلمه به کلمه دیگر کلمات را در سراسر صفحه نمایش تایپ کرد.
این نسخه از آندروید همچنین به کاربران امکان می دهد که به شکل بی سیم فیلم ها را روی نمایشگر بزرگ تماشا کرد.




مایکروسافت مشغول ساخت گوشی مخصوص خودشه
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391
بازدید : 208
نویسنده : محسن پرهیز

گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد ساختن گوشی ویندوز فون مخصوص به خود را دارد که انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول سال 2013 ارائه شود.

 

این گزارش می‌گوید که مایکروسافت 4 ماه است که مشغول کار بر روی این گوشی است و در حال حاضر مشغول پیدا کردن یک شریک برای خود است تا این گوشی را مونتاژ کند.

 

 

با اینکه این گزارش چیزی در مورد نام این گوشی که قرار است وارد بازار شود نگفته اما ما می‌توانیم حدس بزنیم که مایکروسافت نام سرفیس خود را بر روی این گوشی نیز قرار دهد.

 

این اولین باری نیست که مایکروسافت تلاش می‌کند تا گوشی مخصوص خود را بسازد و ارائه کند پیش از این نیز این شرکت سری گوشی‌های kin را در آمریکا ارائه کرده بود که با استقبال از سوی کاربران مواجه نشد.

 

باید به انتظار بشینیم و ببینیم که آیا این گوشی جدید مایکروسافت می‌تواند جایی برای حود در بازار باز کند و اگر این گوشی بتواند خود را در این بازار بالا بکشد چه بلایی بر سر شریک مایکروسافت یعنی نوکیا که این روزها حال و روز خوشی ندارد خواهد آمد؟

 

نظر شما چیه؟




بازدید : 194
نویسنده : محسن پرهیز

 

سرویس اینترنتی و جستجوی روسی با نام Yandex امروز بر سر زبان‌ها است. در ابتدا این سرویس یک مرورگر اینترنت ارائه کرد و به نظر می آید کمپانی آماده است تا با گوگل نیز وارد رقابت شود.

 

 امروز Yandex اعلام کرده است که به زودی یک اپلیکیشن بازار برای گوشی‌ها و تبلت‌های آندرویدی با نام Yandex.Store ارائه می‌کند که در ابتدای کار شامل 40000 برنامه برای دانلود است.

 

 

این برچسب فروشگاه جایگزین به جای فروشگاه اندروید یک آجر دیگر از ساختمان قدرتمند این کمپانی است که اکنون می‌توان آن را یکی از تولید کنندگان اجزای اصلی موبایل نامید که قادربه ارائه خدمات رابط کاربری سه بعدی با نام Yandex.shell وچند برنامه موبایل مانند جستچو،فضای ذخیره سازی ابری، ایمیل و نقشه و اکنون یک بازار آندروید سفارشی نیز است.

 

 

برای ارائه نزدیک به 40000 برنامه از همان ابتدای کار Yandex با قسمت نرم افزاری اپرا شریک شده است.

 

در حال حاضر این شرکت یک قرار داد اولیه برای نصب Yandex.store خود به طور پیشفرض بر روی دستگاه‌هایی از PocketBook و 3Q دارد.

 

این فروشگاه تا انتهای اکتبر ارائه نمی‌شود اما توسعه دهنده‌گانی که به این فروشگاه علاقه دارند برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت که به زبان انگلیسی است مراجه کنند.

 

 

به نظر می‌رسد از این پس خبرهای بیشتری از این شرکت خواهیم شنید.




بازدید : 191
نویسنده : محسن پرهیز

تیم کوک مدیر عامل اپل در یک اقدام بیسابقه با انتشار نامه‌ای در وبسایت رسمی شرکت اپل اعتراف کرد که سرویس جدید نقشه اپل هنوز در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند با دیگر رقبا به رقابت بپردازد.

در این بیانه تیم کوک همچنین اعلام کرده است که تا کنون نقشه جدید اپل بر روی 100 میلیون دستگاهiOS نصب شده است و در مدت 1 هفته کاربران در حدود نیم میلیارد جستجو انجام داده‌اند.

اما با این وجود تیم کوک اعتراف کرده که اپل تمام تلاش خود را در این قسمت نکرده و محصولی با کیفیت را به مشتریان ارائه نداده و به همین خاطر از مشتریان اپل عذرخواهی کرده است.

 

 

همچنین تیم کوک اعلام کرده که تا زمانی ما بر روی بهبود وضعیت این نقشه‌ی جدید کار می‌کنیم شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های جایگزینی که در فروشگاه اپل وجود دارند مانند سرویس نقشه bing ،MapQuest و Waze و یا با استفاده از وبسایت‌های نقشه گوگل و نوکیا مشکلات خود را برطرف کنید.

حالا کاربران اپل از طرف مدیر عامل شرکت اپل اجازه دارند که از سرویس‌های جایگزین برای نقشه استفاده کنند!!!





بازدید : 217
نویسنده : محسن پرهیز

سونی اعلام کرده است که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.

در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و Xperia sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی ارائه می‌شود.

برنامه‌های جدید مدیا که در این بروزرسانی معرفی شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.

همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه برای این گوشی است کاربران در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.

 

 

سونی تاکیید کرده است که کاربران برای دریافت این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.

تغییراتی که در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد شد:

·         یک تجربه جدید کار با عکس‌ها، ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از برنامه‌های جدید بخش مدیا

·         افزایش عمر باطری در حالت زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر حالت اولیه

·         بهبود ویژگی‌های حالت قفل صفحه

·         قابلیت تغییر اندازه ویجت‌ها

·         بهبود کنترل بر روی دیتاهای مصرفی موبایل شما

·         دکمه‌ی جدید برنامه‌های اخیر برای یک مرور ساده بر روی برنامه‌های گوشی شما

 




اپل دیگه نقشه ی خودش رو بهترین نمیدونه!
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391
بازدید : 160
نویسنده : محسن پرهیز

مدیرعامل اپل، امروز جمله‌ی "پرقدرت‌ترین سرویس نقشه‌ای تا کنون" از تبلیغات داخل وب سایت اپل که در زیر نقشه نوشته شده بود حذف شد و جمله‌ی "همه این‌ها در یک رابط کاربری بر پایه بردار زیبا با قابلیت آسان بزرگنمایی و درجه بندی" به جای جمله قبلی در زیر این توضیحات اضافه شد.

 

 

به نظر می‌رسد اپل در مورد پذیرش نواقص در برنامه جدید نقشه‌ی خود نسبت به گذشته بهتر عمل کرده و بر خلاف مورد گذشته در مورد آنتن دهی گوشی آیفون 4 که حتما به خاطر دارید اپل اشتباه خود را نمی‌پذیرفت، اینبار اشتباه خود را پذیرفته است و همانطور که تیم کوک گفته به سختی مشغول کار برای رفع این نقص هستند تا شاید بتوانند کمی خاطر آزرده کاربران اپل را تسلی بدهند!




بازدید : 206
نویسنده : محسن پرهیز

شاید شما وقتی گوشی آیفون را می‌خرید بر خلاف دیگر گوشی‌های بازار پول زیادی را بابت این گوشی بپردازید اما این تنها یک جنبه از آیفون است.

 

گروهی در Opower  آزمایشاتی انجام داده‌اند و پی برده‌اند که آیفون 5 برای شارژ شدن تنها مبلغی در حدود 41 سنت برای یکسال نیاز دارد.این آزمایش با این پیشفرض انجام شده‌است که کاربر آیفون 5 گوشی خود را هر روز شارژ می‌کند.

 

این گروه همچنین گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ را آزمایش کرده اند و توانستند به این موضوع پی ببرند که گلکسی اس 3 برای 1 سال مبلغ 53 سنت پول شما را هزینه می‌کند تا شارژ شود.

 

 

اما علت تفاوت این مقدار چیست؟

می‌دانیم که گلکسی اس 3 باطری بزرگتری  از آیفون 5 دارد بنابراین واضح است که  برای شارژ شدن باطری بزرگتر مقدار الکتریسیته بیشتری نیاز است.

 

همانطور که می‌بینید این میزان مبلغ برای هر دو گوشی بسیار ناچیز است اما Opower  خاطر نشان کرده است که باید به این موضوع توجه شود که این میزان تنها برای یک گوشی است و اگر تمام کاربران گوشی‌های هوشمند را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که جمع این مبلغ چه میزان بزرگی خواهد شد!




گوشی جدید Google در راه است...
نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391
بازدید : 125
نویسنده : محسن پرهیز

درست به زمانی از سال نزدیک می‌شویم که انتظار داریم گوشی بعدی گوگل یعنی نسل بعدی نکسوس را ببینیم.در سال گذشته درست در همین ماه گوشی گلکسی نکسوس به دنیا معرفی شد.

 

اکنون یک گزارش از سایت androidandme انتشار پیدا کرده است که ادعا می‌کنددر 30 روز آینده گوشی جدید گوگل معرفی خواهد شد.

 

 

ویژگی‌های این گوشی جدید چیست؟

گزارش ادعا می‌کند که گوگل به سوی سازنده اصلی گوشی‌های خود یعنی شرکت HTC بازگشته است و همچنین می‌گوید که این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 5 اینچی خواهد بود که جزو گروه فبلت‌ها قرار خواهد گرفت.دیگر ویژگی‌ها شامل پردازشگر 4 هسته‌ای کوآلکوم، 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که این حافظه با مجهز بودن دستگاه به درگاه کارت حافظه خروجی قابل افزایش است.

 

البته شایعاتی نیز مبنی بر اینکه احتمال دارد گوشی بعدی گوگل را ال جی بسازد نیز وجود دارند.

 

نسخه‌ی آندروید این گوشی چه خواهد بود؟

می‌دانیم که گوگل گوشی‌های نکسوس خود را به آخرین نسخه‌ی آندروید مجهز می کند، این گزارش ادعا می‌کند که این گوشی مجهز به نسخه‌ی جدید آندروید آب نبات ژله‌ای یعنی نسخه‌ی 4.2 خواهد بود.

 

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گزارش درست است و این موارد که گفتیم به حقیقت خواهد پیوست یا خیر؟شما چه فکر می‌کنید؟





نوکیا در حال ازمایش جدیدترین گوشی فوق هوشمند خود
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 148
نویسنده : محسن پرهیز

 

تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001  , امروز اطلاعاتی در خصوص نسل بعدی اسمارت فون نوکیا به بیرون درز کرده است و این نشانده دهنده آن است که شرکت نوکیا در حال ساخت گوشی هوشمندی می باشد که این گوشی در حال آزمایش می باشد و تصاویری از آن منتشر شده است

تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001

تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001

اطلاعاتی همچون سخت افزار و نرم افزار آن در دسترس نیست و فقط آن را بدانید که نسل بعدی نوکیا که بعد از لومیا ۹۰۰ به بازار عرضه می گردد نوکیا ۱۰۰۱ میباشد که از سیستم عامل ویندوز فون ۸ بهره می برد

تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001

تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001

تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001

آیا واقعا این تصاویر گوشی جدید نوکیا Lumia 1001 می باشد ؟ نظر شما چیست ؟

 




كلیدهای مخفی آیپد برای راحتی شما
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 134
نویسنده : محسن پرهیز

كلیدهای مخفی آیپد برای راحتی شما
اگر از محصولات اپل استفاده كرده باشید یا به خواندن امكانات طراحی شده در آنها علاقه داشته باشید، مطمئنا متوجه شده‌اید كه خلاقیت در محصولات اپل تمام شدنی نیستند و هر روز‌ یك عملكرد خلاقانه جدید در این محصولات مشاهده و منتشر میشود.

یكی از این خلاقیت‌ ها كه بسیاری از كاربران نیز با آن آشنایی دارند تكه كردن صفحه‌كلید مجازی آیپد است. با استفاده از این قابلیت صفحه‌كلید به دو بخش تقسیم شده و در دو سمت چپ و راست دستگاه شما قرار می‌گیرد كه به شما این امكان را می‌دهد تا براحتی در حالتی كه آیپد را با دو دست خود گرفته‌اید، به تایپ كردن نیز بپردازید.

این كار خودش از خلاقیت‌های اپل است اما خلاقیت دیگری نیز در این صفحه‌ كلید پنهان شده كه آن هم وجود شش كلید پنهان است! چنانچه به این صفحه‌كلید دقت كنید در لبه‌های هریك از صفحه‌كلیدها در جایی كه كلیدها قرار گرفته‌ است فاصله زیادی به‌صورت فضای خالی رها شده سپس كادر دور صفحه‌كلید بسته شده است.

تا به‌حال روی این فضاهای خالی فشار داده‌اید؟ اگر یك‌بار این كار را امتحان كنید متوجه خواهید شد كه این فضاهای خالی همان حرفی را تایپ می‌كند كه با فشار كلیدهای روبه‌روی آنها برای شما تایپ می‌شود.

به‌عنوان مثال چنانچه بخواهید حرف H را تایپ كنید و انگشتتان به سمت راست حرف G می‌رسد نیازی نیست تا با دست و انگشت دیگرتان حرف H از صفحه‌كلید سمت راست را فشار دهید؛ می‌توانید فضای خالی موجود در سمت راست حرف G را نیز برای تایپ حرف H فشار دهید.

حروف T،G،V از فضاهای خالی صفحه‌كلید سمت راست و حروف Y،H،B از فضاهای خالی صفحه‌ كلید سمت چپ قابل دسترسی است.
تعداد نمایش ۱۶۴۷ بار




ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 155
نویسنده : محسن پرهیز

ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل
اول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را
http://vitrin.irancell.ir بگزارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت ۸۰ را قرار دهید.

حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.
برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.




روش غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی (sms)
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 119
نویسنده : محسن پرهیز

روش غیر فعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی (sms)
پیامک های تبلیغاتی این روزها به یکی از ابزارهای نسبتا ارزان قیمت تبلیغاتی تبدیل شده و گاهی که منتظر خبر مهمی هستید این پیامک‌ ها آدم را کلافه میکنند. در ادامه روش های غیرفعال سازی دریافت اس‌ ام‌ اس های تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول بیان می‌شود .

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است)

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

همراه اول: همچنین برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول می‌بایست با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.




4 مطلب فوق العاده جالب و خواندنی
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 101
نویسنده : محسن پرهیز

مواردی وجود دارد که می‌توان در مواقع فوری خطرناک انجام داد. موبایل شما می‌تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد. مواردی را که می‌توانید با موبایل انجام دهید را ببینید.

اول - وضعیت فوق العاده
شماره تلفن وضعیت فوق العاده در تمام دنیا 112 است. اگر شما در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید و موبایل در هر شبکه موجود جستجو می‌کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما برقرار کند و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می‌کند. امتحان کنید.

دوم - آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته‌اید؟
آیا ماشین شما یک دستگاه ورود از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می‌تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید قفل بازکن را فشار دهد و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می‌توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می‌توانید قفل ماشین خود را باز کنید.

سوم - قدرت باطری مخفی شده
در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای #0733* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازی مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باطری را نشان می‌دهد. این فضای اندوخته هنگامیکه موبایل خود را شارژ می‌کنید، خودبه خود شارژ خواهد شد.

چهارم - چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟
برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلیدهای زیر را به ترتیب فشار دهید:
 #06#*یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می‌شود، شما می‌توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می‌دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدین موبایل هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.




تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 132
نویسنده : محسن پرهیز

برای اینکه متوجه شویم گوشی موبایل ما اصل بوده ابتدا باید کد IMEI گوشی را بدانیم برای پی‌بردن به این کد ، کد #۰۶#* را وارد نمایید حال می‌توانید این کد ۱۵ رقمی را مشاهده کنید.

 

 

سپس به سایت اینترنتی https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

رفته و کد مربوطه را به طور دقیق و بدون خطا در صفحه وارد نمایید و دکمه Analyze را کلیک کنید.

 

 

 

اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و...

 

به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد .

 

به عنوان مثال اگر کد یك گوشی K750i را چك كنید و این سایت مشخصات یك گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

 

 

 

سایت فوق به غیر از چك كردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:

 

» Phone number analysis

 

» IMSI number analysis

 

» IMEI number analysis

 

» SIM number analysis

 

» ISPC number analysis

 

 

 

لینك چك كردن و آنالیزم كردن كدهای دیگر :

https://www.numberingplans.com/?page=analysis




بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 117
نویسنده : محسن پرهیز

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‏دهد؛ گوشی تلفن‏ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‏کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‏کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‏شوند. تصمیم می‏گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‏شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‏ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

اگر از گوشی استفاده می‏کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‏تواند مربوط به آن باشد.

همانطور که شما هارددیسک کامپیوتر خود را هر از چند گاهی Defragment می‏کنید و به اصطلاح آن را سروسامان می‏دهید بایستی از کارت حافظه گوشی خود نیز مراقبت کنید و هر از چندگاهی آن را دفرگ کنید.

جهت انجام عمل Defragment بر روی کارت حافظه در محیط ویندوز، شما ابتدا بایستی یک دستگاه رم‏ ریدر Ram Reader یا کارت‏خوان تهیه کنید. توسط رم ریدر شما می‏توانید به سادگی کارت حافظه گوشی را در آن قرار دهید (ترفندستان) تا یک درایو جدید در کامپیوتر جهت مدیریت فایل‏ها ایجاد شود. اگر کارت حافظه خارجی دارید ولی رم ریدر ندارید پیشنهاد می‏شود حتمأ یکی تهیه کنید تا انتقال فایلها به گوشی به سهولت انجام گیرد. قیمت آن نیز ارزان است.
پس از قرار دادن کارت حافظه در رم ریدر و نمایش درایو مربوطه در My Computer، بر روی درایو ایجاد شده با نام Removable Disk، راست کلیک کنید و Properties را برگزینید.
سپس به تب Tools بروید.
اکنون بر روی دکمه Defragment Now کلیک کنید.
در پنجره باز شده با عنوان Disk Defragmenter بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا عملیات دفرگ آغاز شود.
بسته به حجم کارت حافظه و محتویات آن مدت زمانی طول می‏کشد تا علیات پایان پذیرد. (ترفندستان)
پس از پایان کار شما می‏توانید با فشردن View Report گزارشی از نحوه کار را مشاهده کنید.
در پایان کارت حافظه را از رم ریدر جدا کنید و در گوشی قرار دهید.
تفاوت سرعت محسوس است.
از این پس هر از چندگاهی که احساس کردید سرعت گوشی پایین آمده حتمأ یکبار کارت حافظه آن را دفرگ کنید




خلافی ماشین و پیگیری کارت سوخت با sms
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 130
نویسنده : محسن پرهیز

هم اکنون قصد داریم به معرفی 2 ترفند بسیار جذاب برای افرادی که خودرو شخصی دارند بپردازیم! البته ترفندهایی مرتبط به سایت و مرتبط با ترفند موبایل! ترفند اول در خصوص دریافت خلافی خودرو از طریق SMS است. شما از طریق یک ارسال SMS ساده میتوانید مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات جریمه شدن پلاک خودرویی که مد نظرتان هست را دریافت کنید. دومین ترفند نیز در خصوص بحث داغ این روزهاست. شما میتوانید با ارسال یک SMS ، کارت سوخت خود را پیگیری نمایید. تمامی مالكان خودرو و موتورسیكلت برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت كارت هوشمند سوخت خودرو میتوانند تنها با یک SMS از وضعیت کارت خود مطلع شوند. در صورتی که اتومبیل دارید این ترفندهای متفاوت را به شما پیشنهاد میکنیم!

دریافت خلافی ماشین از طریق SMS

بدین منظور:
ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه کنید. در پشت این کارت ، یک کد 17 رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع میشود.
اکنون شما میبایست این کد را به شماره 30005151 از طریق SMS ارسال کنید.
پس از چند لحظه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود.




افزایش صدای سری N
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 114
نویسنده : محسن پرهیز
افزایش صدای سری N

گوشی های سری N نوکیا شامل N80,N70,N73 و... از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری 60 کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویژگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است. اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

 

برای این کار ابتدا باید یکی از آهنگ های گوشی (غیر از زنگهای پیش فرض) را به طریق زیر اجرا کنید:

 

از طریق منوی گوشی به Gallery بروید. سپس All Files را انتخاب کنید. (فارسی موبایل) حالا یکی از آهنگ های موجود را اجرا نمایید. همان طور که آهنگ در حال پخش است ، Options و سپس Equaliser را انتخاب کنید. اکنون از میان گزینه های موجود یکی را به دلخواه (مثلأ Rock یا Bass) را به وسیله دکمه وسط انتخاب نمایید. اکنون دکمه Edit را بزنید. در صفحه جدید که مربوط به تنظیم Equaliser است ، تمامی Level ها را به بالاترین حد ممکن ببرید. اکنون در صورتی که دکمه Back را بزنید خواهید دید که صدای آهنگ بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد.

 

البته مقداری افت کیفیت صدا خواهید داشت ، اما با اندکی ایجاد توازن در Level ها میتوانید کیفیت و صدا را متوازن کنید.

 

به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر آهنگ ها را از طریق File Manager گوشی اجرا کنید این عمل میسر نمیشود زیرا در این حالت هنگامی که Options در Music player گوشی را انتخاب میکنید گزینه Equaliser وجود ندارد.

 




ترفند بوت شدن سریع سیستم عامل سیمبیان
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 110
نویسنده : محسن پرهیز

 

ترفند بوت شدن سریع سیستم عامل Symbian
ترفند بوت شدن سریع سیستم عامل Symbian
یکی از مشکلاتی که گریبانگیر بیشتر کاربران است ، مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی  چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه ورژنها) بسیار گسترده است.
 
اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید! - مشاهده ی ترفند در قسمت ادامه ی مطلب می باشد.

بدین منظور :
ابتدا دقت کنید برای اینکار فقط برای چند دقیقه به سیم کارت یکی از دوستان یا آشنایانتان نیاز دارید! آنهم سیم کارتی از یک اپراتور دیگر.به عنوان مثال اگر اپراتور و سیم کارت شما همراه اول است ، سیم کارت تالیا یا ایرانسل دوست خود را برای مدت کوتاه قرض بگیرید و سپس مراحل کار را دنبال کنید:

گوشی را خاموش نموده و مموری کارت و سیم کارت خود را خارج نمایید.

سیم کارت اپراتور دیگر را وارد نموده و گوشی را روشن کنید.

پس از بوت شدن کامل گوشی مجدد  آن را خاموش نمایید.

حالا سیم کارت را خارج و سیم کارت خودتان و همچنین مموری کارت را قرار دهید.

گوشی را مجدد روشن کنید.

خواهید دید که گوشی سریعتر بوت خواهد!

اما شاید این موضوع برایتان سوال شود که چرا چنین اتفاقی می افتد؟

خاصیت سیستم عامل سیمبین به این گونه است که فایلهای مربوط به سیم کارت را روی گوشی ذخیره میکند. این موضوع باعث کندی بوت شدن گوشی میشود. اما پس از قرار دادن سیم کارت جدید سیستم عامل فایلهای زائد و اضافی مربوط به سیم کارت قبلی را پاک میکند. با این کار مقداری از فضای گوشی هم خالی میشود. در نتیجه هر چقدر سیم کارت مدت زمان بیشتری در گوشی قرار داشته باشد طبعأ فایلهای زائد بیشتری را ذخیره میکند.

 




کاهش استفاده از آندروید برای اتصال به وب
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 118
نویسنده : محسن پرهیز
بررسی‌های تحقیقاتی نشان می‌دهد سهم سیستم‌عامل آندروید در زمینه اتصال به وب رو به کاهش بوده و در مقابل سهم iOS تا حدی افزایش یافته است.
 
به گزارش فارس به نقل از سی ان ان، یافته‌هاي Net Applications نشان مي‌دهد تعداد گوشی‌ها و رایانه‌هاي لوحی مجهز به سیستم‌عامل آندروید که برای اتصال به وب مورد استفاده قرار مي‌گیرند در ماه نوامبر به 28 درصد کاهش یافته است. در مقابل استقبال از آیفون 5 و آی‌پدمینی که از اکتبر سال قبل به این سو افزایش یافته باعث شده تا سهم سیستم‌عامل iOS در زمینه اتصال به وب بیشتر شود. آمار یاد شده که با بررسی 160 میلیون تبلت و گوشی در سراسر جهان به دست آمده باعث تعجب کارشناسان شده است.
آنان مي‌گویند در حالی که 60 درصد از کاربران گوشی‌هاي همراه و تبلت از آندروید استفاده مي‌کنند، ظاهرا بسیاری از آنها امکانات این سیستم عامل برای اتصال به اینترنت را کافی و مناسب نمی دانند. این مساله نشان مي‌دهد که کاربران ترجیح مي‌دهند از مرورگرهای مستقل برای اتصال به وب بر روی گوشی‌ها و تبلت‌هاي آندروید استفاده کنند.



موبایل‌هایی با سیستم‌عامل Tizen عرضه می‌شوند
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 159
نویسنده : محسن پرهیز
بزرگترین شرکت مخابراتی ژاپن موسوم به NTT DoCoMo همکاری‌های گسترده‌ای را با اینتل و سامسونگ آغاز کرده است تا به موجب آن سیستم‌عامل جدیدی را با نام Tizen برای گوشی‌های هوشمند تولید کند که نخستین نسخه آن در سال 2013 به دست کاربران برسد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به نوشته Yomiuri Shimbun بزرگترین روزنامه ژاپن و به نقل از منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود، شرکت مخابراتی NTT DoCoMo تمام تلاش خود را معطوف بر تکمیل این سیستم‌عامل کرده است.
 
سیستم‌عامل Tizen مبتنی بر پلتفورم متن‌باز لینوکس و برای گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و رایانه های ساخته می‌شود که متناسب با آن انواع ابزارهای مربوطه و تکمیلی نیز ارایه می‌گردد. امتیاز این سیستم‌عامل در اختیار بنیاد Linux Foundation است و دو شرکت اینتل و سامسونگ نیز در تکمیل و توسعه آن نقش دارند.
گفته می‌شود که تاکنون تمامی آزمایش‌های انجام شده روی Tizen موفقیت‌آمیز بوده است و کارشناسان در تلاشند با رفع مشکلات امنیتی، آن را در سال 2013 میلادی به دست کاربران برسانند.



بازدید : 118
نویسنده : محسن پرهیز
سامسونگ اعلام کرد به روزرسانی سیستم عامل آندروید ۴٫۱ را در اختیار کاربران گلکسی نوت ۱۰٫۱ و گلکسی تب ۲ برای نسخه‌های وای‌فای فروخته شده در آمریکا قرار می‌دهد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، در به روز رسانی گلکسی نوت ۱۰٫۱، “Premium Suit”، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید که عملکردهای چندکارکرده و بازدهی را ارتقا می‌دهد نیز ارائه خواهد شد.
کاربران پشتیبانی از S Pen ارتقا یافته و توانایی بازکردن و تغییراندازه چندین برنامه کاربردی و دیدن آنها روی صفحه نمایش به صورت لایه لایه و رروی یکدیگر را نیز دریافت خواهند کرد.
کاربران نسخه وای فای گلکسی نوت ۱۰٫۱ و گلکسی تب ۲ از اصلاحات آندروید ۴٫۱ که دارای یک واسط کاربری شهودی‌تر، عملکرد سریع‌تر و زمان‌های پاسخگویی در میان برنامه‌های کاربردی و تجربه کاربری به طور کلی هموارتر است، بهره خواهند برد.

واسط کاربر پیشرفته‌تر که برای صفحه نمایش صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی بهینه‌سازی شده، مکمل این به روز رسانی است




گلگسی اکسپرس سامسونگ معرفی شد
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 134
نویسنده : محسن پرهیز

روز گذشته سامسونگ از مدل جدید گوشی اندرویدی خود با نام گلکسی اکسپرس پرده‌برداری کرد. این گوشی که با توجه به مشخصاتش می‌توان آن را در رده گوشی‌های میانی بازار به حساب آورد، دارای ویژگی‌های مختلفی است که با هدف جذب مشتریان متوسط بازار طراحی و تولید شده است.
 
 
به گزارش وبلاگینا از samsungtomorrow گلکسی اکسپرس که شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ مینی دارد، دارای یک پردازنده دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی همراه با ۱ گیگابایت رم است. این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن WVGA دارد و از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی برای مکالمه بهره می‌برد.
 
باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری، پشتیبانی از شبکه LTE و همچنین NFC از دیگر مشخصات بارز گلکسی اکسپرس به حساب می‌آیند. سامسونگ هنوز اطلاعات کاملی را درباره زمان عرضه و قیمت این دستگاه ارائه نکرده است اما می‌توان امیدوار بود که این گوشی در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی روانه بازار‌ شود.
 




۱۰۰میلیون گوشی Galaxy S سامسونگ فروخته شد
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 136
نویسنده : محسن پرهیز
این مسئله بر هیچ کاربر و کارشناسی پوشیده نیست که سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S سامسونگ در بازار جهانی بسیار موفق بوده است و کاربران با علاقمندی فراوان محصولات مختلف آن را خریداری می‌کنند. این سری از محصولات سامسونگ قانون بازی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را تغییر دادند و سرانجام موجب شدند تا اندروید به محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی جهان تبدیل شود.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اما این سری از محصولات سامسونگ هم‌اکنون رکورد تازه‌ای از خود برجا گذاشته‌اند و این طور که آمارهای جدید نشان می‌دهد، از زمان عرضه نخستین Galaxy S تاکنون که حدود دو و نیم سال می‌گذرد، تاکنون بیش از 100 میلیون دستگاه از آن‌ها در سراسر جهان فروخته شده است.
 
گوشی هوشمند Galaxy S III بیشترین موفقیت را برای این سری از محصولات سامسونگ به ارمغان آورده است و سریع‌ترین فروش گوشی‌های هوشمند در جهان به این محصول اختصاص میابد. آمارهای موجود حاکی از آن است که تنها ظرف 7 ماه نخست از ورود این محصول به بازار بیش از 40 میلیون دستگاه از آن فروخته شده است و شرکت کره‌ای سامسونگ هم اکنون روزی 190 هزار دستگاه از این محصول را روانه بازار جهانی می‌کند.
 
گوشی هوشمند Galaxy S II که یک مدل از این محصول پایین‌تر است، هم‌اکنون حدود دو سال است که وارد بازار جهانی شده و ظرف 20 ماه نخست ورود به بازار 40 میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است.



چهارمین کهکشان سامسونگ در راه است
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 126
نویسنده : محسن پرهیز
شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه Galaxy S4 سامسونگ اوایل سال 2013 منتشر شده است. بر اساس این شایعات که درباره گوشی Galaxy S4 سامسونگ منتشر شده، این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلی به بازار خواهد آمد و از پردازنده هشت هسته‌ای پشتیبانی مي‌کند. گزارش‌ها حاکی است این گوشی جانشین Galaxy S3 مي‌شود و با صفحه نمایش پنج اینچی به بازار خواهد آمد.
 
بر این اساس انتظار مي‌رود گوشی Galaxy S4 از نمایشگر Super AMOLED با کیفیت 1080 پیکسل پشتیبانی کند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ این گوشی را با بدنه انعطاف‌پذیر مي‌سازد که احتمال شکستن آن کاهش ‌یابد. از سوی دیگر گفته مي‌شود این گوشی از پردازنده‌ای با معماری 28 نانومتری بهره مي‌برد و قدرت آن 8/1 گیگاهرتزی Cortex-A15 خواهد بود. در حالی که گوشی‌های قبلی سامسونگ با دوربین هشت مگاپیکسلی عرضه شده‌اند، انتظار مي‌رود این گوشی با دوربین 13 مگاپیکسلی در اختیار مشتریان قرار گیرد. پیش‌بینی مي‌شود این گوشی در نمایشگاه CES لاس وگاس اوایل سال 2013 میلای رونمایی شود.



Galaxy S IV سامسونگ در CES 2013 عرضه می‌شود
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 133
نویسنده : محسن پرهیز

 

از مدتی قبل شایعات مختلف در مورد گوشی هوشمند Galaxy S IV سامسونگ منتشر شد و آخرین خبری که در مورد این گوشی به گوش می‌رسد، احتمال عرضه آن در نمایشگاه CES 2013 است که هفته آینده در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که روزنامه کره‌ای MK نوشته است، سامسونگ احتمالا هفته آینده نمونه اولیه این گوشی هوشمند را در نمایشگاه CES 2013 به نمایش می‌گذارد که البته گفته می‌شود این گوشی به صورت عمومی در معرض دید عموم قرار نمی‌گیرد و فقط گروهی از بازدیدکنندگان ویژه و کارشناسان می‌توانند آن را ببینند.

"لی جائی یونگ"(Lee Jae Yong) مدیر سامسونگ از جمله افرادی است که هفته آینده در نمایشگاه CES 2013 حضور خواهد یافت و نمونه اولیه گوشی هوشمند Galaxy S IV را در مقابل دیدگان شرکت‌های مختلف مخابراتی و موبایلی معرفی خواهد کرد.

این طور که آمار و ارقام موجود نشان می‌دهند، تاکنون بیش از 30 میلیون دستگاه Galaxy S III در سراسر جهان فروخته شده است و شرکت‌های مخابراتی همچنان راغب به عرضه این محصول هستند. این محصول موجب شد تا شرکت‌هایی از جمله LG و ZTE نیز گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نمایشگر 1080 پیکسلی و قابلیت‌های مشابه تولید و عرضه کنند.




برنامه‌ریزی سامسونگ برای کنگره جهانی تلفن همراه
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 168
نویسنده : محسن پرهیز

 

سامسونگ، تولیدکننده بزرگ کره‌ای محصولات الکترونیکی که در نمایشگاه CES امسال هیچ گوشی تلفن همراهی را به نمایش نگذاشته است، دلیل عدم نمایش گوشی‌های هوشمند خود را برنامه‌ریزی این شرکت برای کنگره جهانی تلفن همراه اعلام کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، به گفته سخنگوی سامسونگ، این شرکت برنامه مهیجی را برای کنگره جهانی تلفن همراه که ماه آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد، در نظر دارد که تمام موارد مرتبط با این برنامه‌ها در حال حاضر محرمانه است.
اگرچه درحال حاضر همه موارد محرمانه است اما به گفته سخنگوی سامسونگ این شرکت چندین دستگاه را در کنگره جهانی تلفن همراه عرضه خواهد کرد.
اگرچه سامسونگ هیچ گونه اظهار نظری درمورد محصولاتی که در کنگره جهانی تلفن همراه عرضه خواهد کرد، نکرده است، اما احتمالا شاهد عرضه محصولاتی از مجموعه گلکسی Ace یا جایگزین‌های ارزان قیمتی برای گوشی‌های هوشمند گران قیمت گلکسی نوت ۲ یا گلکسی S3 خواهیم بود.



سامسونگ تراشه ۸ هسته‌ای Octa Exynos 5 را معرفی کرد
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 174
نویسنده : محسن پرهیز

شرکت کره‌ای سامسونگ در نمایشگاه محصولات الکترونیکی ۲۰۱۳ پردازنده ۸ هسته‌ای Octa Exynos 5 خود را معرفی کرد که احتمالا این پردازنده در گوشی هوشمند جدید گلکسی S4 این شرکت به کار خواهد رفت.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، به گفته سامسونگ تراشه Octa Exynos 5 که برای استفاده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است، بسیار سریع تر از پردازنده‌های پیشین این شرکت مانند Exynos 4 است و مصرف انرژی بسیار پایین‌تری خواهد داشت.
مصرف کم انرژی Octa Exynos 5 به این دلیل است که این تراشه به ۲ پردازنده چهار هسته‌ای تقسیم شده است که هردو از فناوری پردازنده Big.little جدید ARM بهره می‌برند و به صورت مشترک از تراشه Cortex A7 ARM همراه با یک تراشه چندهسته‌ای Cortex A15 استفاده می‌کنند.
سامسونگ این تراشه را بسیار سریع‌تر از تراشه دو هسته‌ای Exynos 5 که در گوشی نکسوس ۱۰ گوگل مورد استفاده قرار گرفته و این گوشی را به سریع‌ترین گوشی آندرویدی موجود در بازار تبدیل کرده، اعلام کرده است.
سامسونگ مدعی است تراشه جدید سطح جدیدی از پردازش را برای دستگاه‌های همراه به دنبال خواهد داشت.
همچنین سامسونگ مدعی است که پردازنده ۸ هسته‌ای جدید این شرکت مصرف انرژی را نسبت به تراشه‌های Exynos پیشین این شرکت تا ۷۰ درصد کاهش خواهد داد.
هنوز زمان آغاز فروش این تراشه اعلام نشده است اما احتمالا در ساخت نسل جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.




تعداد صفحات : 8
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد