پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 163
نویسنده : محسن پرهیز

جدیدترین گوشی HTC قاچاقی وارد کشور شد

جدیدترین گوشی ویندوزفونی اچ تی سی موسوم به 8 x توسط فعالان غیرقانونی و به صورت گسترده در سطح بازار تلفن همراه توزیع شد.
 
این روزها هیچ‌کدام از نمایندگان اچ تی سی همانند گذشته فعال نیستند؛ چرا که با توجه به قیمت بالای گوشی‌هاي این برند تهیه ارز مورد نیاز برای واردات گوشی‌هاي هوشمند اچ‌تی‌سی از یک سو و میزان فروش این گوشی ها در بازار از سوی دیگر باعث شده است تا سهم این برند در بازار با کاهش روبه‌رو باشد، اما با این حال و از آنجایی که برخی از کاربران تلفن همراه به دنبال برخی از مدل‌هاي این برند تایوانی هستند در این بین واردکنندگان غیرقانونی یا همان قاچاقچیان اقدام به تامین نیاز بازار کرده‌اند. 
این گوشی که با سیستم‌عامل ویندوزفون 8 تولید شده هم‌اکنون با قیمت تقریبی یک میلیون و 700 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
فروشندگان گوشی‌های اچ تی سی معتقدند که این گوشی ویندوز فونی اچ تی سی با استقبال چندانی از سوی مشتریان روبه‌رو نخواهد شد، چرا که هم اکنون بیشتر خریداران گوشی‌های هوشمند به انتخاب مدل‌هایی که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل آندروید هستند،‌ می‌پردازند. آنها معتقدند از سوی دیگر قیمت بالای این گوشی از جمله دلایلی است که پیش‌بینی می‌شود این مدل تازه وارد در روزهای اولیه از فروش چندانی برخوردار نشود.
از امکانات کلیدی این گوشی ویندوزی اچ تی سی مي‌توان به صفحه نمایش 3/4 اینچی لمسی خازنی S-LCD2 با وضوح 720 ×1280 پیکسل و 16 میلیون رنگ، سطح ضدخش با شیشه Gorilla Glass 2، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، فلاش LED، فیلمبرداری در وضوح 1080P در 30fps، دوربین ثانویه 2.1MP، سیستم‌عامل ویندوزفون 8 و پردازنده دوهسته‌ای Krait در1/5 GHZ اشاره کرد. قطب نمای دیجیتال، حافظه داخلی 16 گیگابایتی؛ برطرف کردن نویز با میکروفون اختصاصی، شتاب‌سنج داخلی و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 5/3 میلیمتری، پورت MicroUSB، نسخه 0/3 بلوتوث با A2DP و EDR، انتقال فایل، ادغام گسترده SNS در کل منو، ادغام Xbox Live و مدیریت Xbox، کارآیی مطلوب Javascript، پشتیبانی NFC، نرم‌افزارهای اختصاصی HTC و ارتقاي صوتی Beats Audio از دیگر قابلیت‌های فنی این گوشی اچ تی سی به شمار می‌آید.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: